Monday, February 28, 2011

R.E.V.O.L.U.T.I.O.N


APAKAH ????

apa kejadah nya entry ni?
hahahahha
ni la entry yg aku da lama peram,
sebab apa?
sebab first time wat aku ter delete !
second time wat xsempat siapkan !
tapi aku tetap bersemangat nk siapkan entry ni.
moga2 kali ni xde la halangan apa2 nk siapkan.


APA YANG MENARIKNYA DGN ENTRY NI ?

Korg nampak kan pixcha kat atas tu?
Korg tau x tu pixcha ape?
Meh, sini aku bgtau korg ye :)
Itu lah kereta idaman aku taw.

VOLKSWAGEN BEETLE 

Aku dah lame dah admire kat kereta ni.
sebab kereta ni comel sgt, tu yg aku tertarik sgt2 ngn kereta ni.
Nak dijadikan cerita yg wat aku mcm nk kene stroke ni adalah .

Hari tu aku on TV kat umah aku , bosan sgt xtau nk wat ape .
Aku pon tukar lah dari 1 channel ke 1 channel.
sampai lah kat channel Diva 702(astro) 
terjojol lah bijik mata aku n histeria lah aku tgk Oprah msk set naik beetle kale merah.
aku makin rasa nk stroke bila die ckp nk bagi beetle 2012 kat sume audience yg dtg show die.

owh, men !!

Beetle tu lom launch lagi taw.
free2 je Oprah bg kat audience dia.
Macam2 aku rasa time tu.

Yes, Aku JEALOUS !!

Hurm, rase cam nk nanges taw!!
nape la si Oprah tu x wat show kat Malaysia.
kan da rugi aku :(
skrg Oprah dah xnk wat Talkshow tu lagi dah.
die nk pencen dah..
bertambah sedey la aku ni.

xpelah kan, xde rezeki kan :)

korg tau x ape revolution yg Volkswagen dah wat kat Beetle  ni?

meh le rapat sini ha cik ieqa masir nk cerita.


Tarraaaaa.......




Ni la First design VW Beetle ni..
Kete ni kan if bawak g dating confirm romantik gile la weyh!
even design die cam kodok,
tp klasik gile taw kereta ni.


First Revolution




haa, cik ieqa mmg berkenan gila ngn design beetle yg ni..
sebab cute mcm cik ieqa ler..
mmg cute n adorable lah kereta ni..
cik ieqa selalu berangan 1 ari nnt cik ieqa leh melaram ngn kereta ni.
insyaAllah :)


Second Revolution



gini ler gaye nye Oprah nk announce pasal Beetle 2012.

Jeng, jeng, jeng . . .





Ni la Beetle 2012 tu..
nmpk lebih sporty kan?
dah kurang comel..
tapi tetap sweet..



Apakah perbezaannya??


Yang paling ketara aku nmpak persamaan beetle ni..
if design yg dulu just sama tang body.
tapi yg baru ni nmpak die mengekalkan ciri2 VW beetle yg lama tu.
n VW tambahkan ciri-ciri Sporty kat VW Beetle 2012 ni..
itu pendapat aku la sebab lom tgk lagi Beetle 2012 ni secara live depan mata kan.




haha, lega rasa nya dapat gak habiskan entry ni..
alhamdulillah:)


Image : Google Engine

0 comments:

Post a Comment