Wednesday, January 26, 2011

assalamualaikum readers2 n stalkers2,
mcm nk baca buletin utama pulok gamaknya ni.

hihi :) arini saya cam ade mood lak nk membebel kat sini.
timer kaseh kat akak supervisor a.k.a miss dalila yg baik hati tukar proxy internet utk my lappy yg cmpany bg ni , huhu seronok dpt on9 blog , even blog aje pon yg boley saya on9.


nk post gambar akak supervisor yg hot ni tp fon aku rosak lak..
xpe2 next time aku post gambar die utk tatapan readers n stalkers.




memula nk cite yg hepy dulu kat sini..
dgn excited nye aku menaip ni..
aku nk cite aku dah 2mgu intern
alhamdulillah report utk 2 minggu tu da siap da aku wat.
pantas x aku? (baik korg angguk cpt!)


besides, org2 kat sini semua baik2 belaka..
dorg x buli pon trainee mcm aku ni..
blh di katakan aku da kamceng ngn semua staff kat sini (hebat kan?...stalker n reader plz say yes je ok:)


eh, lupa nk cite lak, bkn da nyanyuk tp x ingat je (korg jgn pandai2 nk pk benda lain ye)
mesti korg tertanya tanya kan ape kerja ak kat sini kan?
hihi, aku as trainee utk department IT..mcm asst. IT Admin la gak (poyo je....bla bla bla bla..)
korg pon mesti nk tau comapany ape yg bertuah sgt sbb amek aku ni (btol ke?..) 
eh, silap , aku yg bertuah bkn company ni.. hihihihi:)


taraaaaaaaaaaaa !!!!!!!!
ni la die nama company die:)


pelik? xpernah dgr? tu la first impression korg kan?
hihi, sama la memula pon aku cam tu gak . .
sgt pelik la n xtau la kewujudan company ni..
then aku pon search la kan psl company ni..
baru aku tau, ni company aerospace. HQ die kat US nun sana tu ha..
kat malaysia pon ade 1 je branch die..
(ok, jgn ternganga..buruk rupe korg cenggitu! tutup mulut ye nnt lalat masuk :P )




sekarang tiba la masa utk cite yg x best aku kat sini..
minggu ni actually minggu gaji utk staff2 kat sini .
tp camner ngn aku?
di sebabkan aku masuk lambat so lambat la aku dapat habuan aku (ouh, sedihnya la..)
temporary staff pon da dapat gaji dorg..
aku?
HR kata kena tgu GM blk dr US utk luluskan habuan aku..
ouh, GM a.ka. Mr.Murphy cepat la blk (dgn mata yg shining n blink2)


lagi 1 cite sedih aku kat sini kan.
minggu 3 aku kat sini aku rasa x sedap bdn..
hidung mula berair, bdn terasa panas & sejuk sgt tanpa sebab.
ape ni?
x suka la....
tlg la sy x suka awak dekat2 ngn saya..
pergi la...


ok, da penat da cita ngn korg ni..
see ya next time:)

0 comments:

Post a Comment