Monday, January 31, 2011

Assalamualaikum ,
tujuan saya menulis ini bukan utk memburukkan keadaan tp meluahkan yg terpendam.

awak,
awak pernah x terfikir perasaan saya masa saya baca statement tu?


saya mengaku semua silap saya pada awak selama ni, saya blh terima sbb tu mmg salah saya.
saya x amek ati pon semua tu..cuma....
bila dah melibatkan org2 yg awak syg dan saya penyebab nya, saya rasa itu lah waktu yg plg teruk dalam hidup saya.




pernah awak terfikir macam mana rasanya berada di tempat saya?


saya sgt tertekan memikirkan semua ni sampai menangis setiap hari.


kenapa perlu menangis if da tau salah sendiri, sapa mkn cili terasa la pdsnya kan?


sebab saya sayang awak lebih dr diri saya sendiri, saya sayang family awak lebih dr saya sayang family saya.


kenapa macam tu?


saya da anggap awak n family2 awak sebahagian dari diri saya. mcm mana dorg baik dgn saya,lbey dari tu sayang saya utk mereka semua.


Jadi?


sebab tu saya sgt2 tertekan ngn statement tu.saya adalah punca org2 yg awak syg sakit ati n marah dgn awak.
saya xpernah terniat nk wat mereka marah. secara logiknya kita xkan sakitkan ati org yg kita syg.tp saya telah buat begitu.saya rasa hidup saya tunggang terbalik masa tu.


so?


saya pun buat keputusan utk tebus salah saya terhadap awak, family awak n Mr.♥ awak. saya mintak maaf atas semua keterlanjuran kata2 & perbuatan saya. dan saya telah buat keputusan, saya akan jauhkan diri dr awak asal awak bahagia dgn mereka n xkan ada msalh yg berkaitan saya lagi sbb saya adlh punca kpd mslh awak dan mereka.


huh?


saya serius dgn keputusan saya. merajuk kah saya terasa kah saya? tidak pun:) saya sedar family adalah segalanya than true friendship.


knp wat macam ni?


saya syg awak lebey dari diri sendiri, saya anggap awak mcm sibling saya. saya marah tengking wat muka semua sbb sayang n nk yg terbaik utk awak. tp mungkin cara saya melampau sgt utk awak. saya mintak maaf atas semua kekhilafan saya terhadap awak selama ni.


hurmmmm....?


saya harap awak faham keadaan saya, saya mintak maaf luahkan perasaan di space ni.. ni je pilihan yg saya ada utk luahkan semua. saya da x sanggup simpan sorg2 n saya xnk kongsi dgn sapa2 n org tu akan sampaikan kat awak tp dgn version yg da edit plak.dari dorg tmbh dosa dorg sbb memfitnah lbey baik dorg xtau lgsg.saya tulis kat sini pun sbb blog ni baru create n x popular pun.xde sape tau pun.if ade ape2 terjadi selepas saya publish post ni sama ada yg buruk or baik..saya akan tanggung:)


for u n ur Mr.Love
saya mengharapkan awak ada sum1 yg terbaik utk jga awak seumur hidup n boley trime baik buruk awak seikhlas mungkin n awak akan dapat seorg imam yg boley membimbing awak dunia n akhirat.selama ni mmg saya agak x suka dgn pilihan2 awak sbb saya rasa mereka mempergunakan awak.saya x suka tgk awak besama org yg suka take advantage bile bersama awak.saya xsuka tgk awak terluka n sedih kemudian hari.sbb tu saya akan marah bila awak kua dgn mereka.awak pernah bgtau if ada yg x kena dgn awak tros bgtau parent awak. tp saya rasa awak da besar n boley pk sendiri baik buruknya.n if awak x buat silap awak xde pengalaman n awak xdpt blja dari kesilapan.tp saya tau awak cukup cerdik menentukan hidup awak n pilihan utk hidup awak.saya berdoa awak akan tros bahagia seperti skrg. moga ur Mr. Love mampu berikan apa yg awak inginkan dalam hidup.tp awak mesti hati2 dalam hidup ni pk baik buruk dulu sebelum wat sesuatu.awak kena ingat sebaik mana pun lelaki die tetap lelaki..kena la beringat.Mr. Love saya xkan ganggu or marah2 ur love ni..sy mntk maaf byk2 da lukakan ati awak.sorry jgn marah2 die sbb saya lagi, if ade ape2 plz ask me personally rather than u scold her n write in social network like that.it make other people hurt..tlg jaga die baik2 utk saya ye :) sorry again.saya mengharap kebahagian dia dari jauh.tlg jgn sakitkan ati die demi saya.sbb saya da xde utk setiap mslh die..plz bring smile to her life.


:D saya harap semua dah clear skrg ni. dan ni la ulasan terakhir saya pasal apa yg da terjadi..jgn tny saya ape2 lagi xkisah la dalam apa2 cara sekalipun.saya xkan layan lagi.saya anggap semua dah selasai n saya pun dah owkey. kwn2 jgn la cuba nk korek rahsia lagi. jgn la cuba nk sampai2kan cerita sbb saya x minat nk dgr pun.tp if korg teringin nk tambah dosa free terpulang.skeati la nk kepochi ngn mmbr korg psl ni ke ngn sape2 ke..tu hak korg..aku sejujurnya da xde ape2 mslh lgsg.


T.A.M.A.T

0 comments:

Post a Comment